Lada promocyjna to niewielka, przenośna konstrukcja która służy do ekspozycji produktów. Taka lada posiada blat na który można rozstawić różne promocyjne rzeczy, poniżej niego znajduje się z tyłu miejsce na podstawienie zapasu produktów czy rzeczy obsługi stoiska. Z przodu najczęściej umieszcza się nazwę i logo producenta czy produkty.
Jakie produkty prezentuje się na ladach promocyjnych?
Stoisko posiada także dwa wsporniki na których znajduje się tablica reklamowa. Tam również znajdują się takie same informacje jak pod blatem, jednak dzięki wysokości tablicy jest całe stoisko lepiej widoczne. Duża lada promocyjna nada się idealnie do prezentacji produktów spożywczych, kosmetycznych, gadżetów, a nawet kwiatów doniczkowych. Kiedy można zastosować taką ladę promocyjną? Na pewno będzie ona idealna do sklepów różnego rodzaju. Lada nie zajmie dużo miejsca, więc zmieści się wszędzie, ale jest na tyle duża, że spokojnie dwie osoby mogą przy niej stać i zapoznawać się z produktami. Taka opcja ze stoiskiem jest szczególnie często wykorzystywana w okresie promocyjnym. Wtedy produkty które będą tam postawione będą przyciągały bardziej uwagę, niż te stojące na zwykłych półkach.
To tez okazja żeby porozmawiać z obsługa stoiska i dopytać się o różne rzeczy odnośnie produktów, na przykład o trwałość zapachu, inne rodzaje nadzienia do ciastek, czy jak pielęgnować kwiaty balkonowe. Lada promocyjna sprawdzi się jednak nie tylko w sklepie. Idealnie nadaje się na stanowisko wystawiennicze na targach branżowych. Tam oczywiście stoiska są o wiele większe niż w sklepach, bo też trzeba zaprezentować jak najszerszy asortyment firmowy. Stoiska są najczęściej bardzo łatwe do rozłożenia, więc nie trzeba przychodzić szybciej, żeby się tym zająć. Na ladzie rozkłada się foldery informacyjne, które są najczęściej wybierane, szczególnie przez osoby, którym się spieszy i nie mają czasu na rozmowę, a chciałby się zapoznać w spokoju z ofertą firmy. Poza promocjami sklepowymi i targami wystawienniczymi lady promocyjne można stosować także na innych imprezach branżowych, także mniej oficjalnych, jak również na imprezach miejskich terenowych.
Tam przybywają tłumy ludzi, więc jeśli firma ma ofertę detaliczną i produkty dla każdego (takie jak wspomniane jedzenie, kosmetyki, czy roślinki doniczkowe) to warto jest się tam zaprezentować, oczywiście dopasowując ofertę do oczekiwań klienta detalicznego. Estetycznie wykonana lada promocyjna jest dobrym sposobem na reklamę firmy. Dobrze wykonana będzie mogła być wykorzystywana przez lata przy różnych okazjach.