Gadżety stały się jednym z najczęściej wykorzystywanych produktów reklamowych. Niemalże w każdej drukarni czy agencji reklamowej można takowe zamówić. Gadżety nie były drogie, nadawały się zarówno do wykorzystywania w pracy, na targach wystawienniczych, czy też do rozdawania klientom. Z czasem rynek ewoluował i pojawiły się nietypowe gadżety reklamowe w wersji ekologicznej, luksusowej, czy a także zaawansowanej technologicznie.

Kiedy i komu przydadzą się reklamowe gadżety?

gadżety reklamoweGadżety sprawdzą się wtedy, kiedy firma działa w jednej branży, a jej produkty skierowane są do konkretnego grona odbiorców. Na przykład firmy w sektora IT mogą rozdawać dyski przenośne z logo firmy, czy też podręczne ładowarki. Firmy zajmujące się naturalnymi kosmetykami mogą zaś postawić na bawełniane ekologiczne torby lub na produkty z recyklingu. Druga ważna kwestia to zasobność portfela klientów. Dla klientów bogatszych warto jest przygotować coś specjalnego, co ich zaskoczy, jak również będzie pasowało do ich stylu życia. Takimi gadżetami mogą być stojaki na wino, coolery do szampana, drogie wieczne pióra, czy galanteria skórzana.

gadżety reklamoweNietypowe gadżety reklamowe będą idealne w ramach podziękowania dla klientów, na przykład na Boże Narodzenie, Wielkanoc, czy na jubileusz firmy. Wtedy zestaw gadżetów będzie zapakowany w eleganckie pudełko lub torebkę, z dołączonymi życzeniami od całej firmy. To na pewno zrobi dobre wrażenie na kontrahentach. Mogą stanowić też element strategii przyciągnięcia uwagi potencjalnych klientów na targach branżowych. Większość wystawców stawia na ilość, nie na jakość gadżetów. Pojawiają się tam długopisy, krówki z logo, czy smycze na klucze. Jednak to standardowe rzeczy, które są już oklepane i klienci jeśli je biorą to odruchowo, a nie dlatego, że są im bardzo potrzebne. Zdecydowanie parasole, doniczki, czy kubki termiczne są rzeczami oryginalnymi i klienci będą nimi zainteresowani. Wtedy tez spędzą więcej czasu przy naszym stoisku, będzie im można zaproponować więcej rzeczy, jest większa szansa że w końcu skorzystają z oferty.

Gadżety reklamowe to na pewno sprawdzony sposób na przyciągnięcie uwagi kupujących, jak również na odwdzięczenie się kontrahentom za udaną współpracę. Nie muszą wcale kosztować dużo, zazwyczaj lepszym rozwiązaniem są gadżety kreatywne, niż przesadnie drogie. Jeśli nie wiemy jakie gadżety wybrać, to warto jest zrobić badania wśród klientów i zapytać o to co cenią i jakimi prezentami byliby najbardziej zainteresowani. To da gwarancję zamówienia najlepszej opcji.

Kategorie: Reklama