Poszczególne etapy oddziaływania reklamy

W poprzednim wpisie wyjaśniałem, jakie funkcje pełni reklama. Ale zanim cel zostanie osiągnięty,  muszą wystąpić kolejne etapy oddziaływania reklamy, które do niego doprowadzą. Zrozumienie całego tego procesu i wpływu reklamy na potencjalnego konsumenta pomaga w dostosowaniu technik marketingowych dla każdego produktu i każdej grupy docelowej, co zwiększa ich efektywność. Poszczególne etapy oddziaływania reklamy określa się …

Poszczególne etapy oddziaływania reklamy Read More »

Jakie funkcje pełni reklama?

Mówiąc o reklamie, nie można pominąć funkcji, które ona pełni. Dopasowanie reklamy do pewnych założeń, do tego, co powinna wzbudzać w odbiorcach, pozwala na tworzenie reklamy, która będzie skuteczna i zapadająca w pamięć. Jakie więc są funkcje reklamy? Identyfikacyjna – pozwala na odróżnienie jednej marki od innych, buduje świadomość jej istnienia. Informacyjna – podaje konkretne …

Jakie funkcje pełni reklama? Read More »

Jawność w reklamie?

Reklamy dzieli się ze względu na stopień jawności przekazu. Pierwszym typem są reklamy jawne, które wprost reklamują dany produkt: pokazują go i opisują. Przykładem może być ulotka dotycząca, opatrzona zdjęciami, która pozwala nie tylko zobaczyć jak wygląda oferowany produkt (przez co skutecznie wpływa na oglądającego poprzez zmysł wzroku), ale także przekonać się, co się na …

Jawność w reklamie? Read More »